NETGEAR, światowy producent sprzętu sieciowego dla biznesu, uruchomił bezpłatny serwis NBD (Next Business Day). Usługa ta dostępna jest w Polsce od kwietnia tego roku i obejmuje produkty skierowane do średniej wielkości przedsiębiorstw. Na wybrany asortyment nie trzeba więc kupować dodatkowego kontraktu serwisowego, gdyż jest on już wliczony w cenę urządzenia.

 Globalny dostawca urządzeń sieciowych dla przedsiębiorstw, firma NETGEAR, oferuje w wybranych krajach, w tym teraz także w Polsce, bezpłatną usługę serwisową NBD – Next Business Day. Objęte są nią wybrane produkty globalnej marki, zaprojektowane pod kątem średnich przedsiębiorstw. W ramach gwarancji zakupionego urządzenia, firma otrzymuje w razie awarii bezpłatną wymianę sprzętu na sprawny produkt w swojej siedzibie już następnego dnia roboczego. Serwis telefoniczny funkcjonuje od poniedziałku do piątku, między godziną 8 a 17, natomiast awarię można też zgłaszać online 24h/7 przez wszystkie dni w roku na dedykowanej stronie pod adresem: https://my.netgear.com/myNETGEAR/support.asp.

 Urządzenia objęte bezpłatnym serwisem NBD to między innymi w pełni zarządzalne switche, 12-, 14- i 24-portowe, a także modele z nowej serii M4100, pamięci masowe ReadyNAS i ReadyDATA oraz urządzenia do kontroli sieci bezprzewodowej WiFi. Pełna lista produktów objętych usługą NBD w ramach gwarancji znajduje się na pod adresem: http://prosupport.netgear.com/covered_products.html. Serwis NBD dostępny jest dla tych urządzeń przez 3 lata od daty zakupu, istnieje też możliwość zakupienia oddzielnego kontraktu na 5 lat.

Do Góry

Copyright © 2013 Truecom. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Created by htaccess.pl